Komik Fıkralar

gülümseyebilmek için...

Bmw

Posted by muTLu

temel yolda giderken kırmızı ışık yanar ve önünde giden son model bmw'ye çarpar.
temel hemen atlar, soföre yalvarır:
"aman abi affet, sen zengin adamsın, seni etkilemez, ama ben ömür boyu çalışsam ödeyemem."
adam, temel'e acır ve affeder. yollarına devam ederler. ileride yine kırmızı ışık yanar, temel yine duramaz, bmw'yi hurdaya çevirir.
yine atlayıp yalvarmaya başlar: "aman abi, benim çocuklarım var, affet. zaten arabana çarpmıştım, hasar biraz daha büyüdü sadece."
adam, temel e yine acır ve: "tamam, gözüme görünme, bas git..." der.
yollarına devam ederler. yine kırmızı ışık yanar. temel bmw'ye yine gömer.
bu sefer kafasını camdan çıkarıp, bagırır: "benim abi benim, devam et..."

1 comments:

Anonymous said...

fikrablog.blogspot.com is very informative. The article is very professionally written. I enjoy reading fikrablog.blogspot.com every day.
instant loans
payday advance