Komik Fıkralar

gülümseyebilmek için...

Kimlik

Posted by muTLu

Bir ciftlik evine davet edilen Kenan Evren, Orhan Gencebay ve Tayyip Erdogan ayni anda kapiya gelirler. Kapida bekci karsilar. Ama bekci guvenlik konusunda sikica tembihlendigi icin gelenlere kimliklerini sorar.
Gencebay 'Beni herkes tanir. Bak sazimda elimde. Sazim benim kimligimdir .'der Bekci tamam sizi sazinizdan tanidim. Gecin' der.
Kenan Evren 'Bende Marmaris'te resim yapiyorum. Herkes beni tanir. Bak paletlerimi de getirdim. Belki burada da resim yapacagim' der. Bekci 'Tamam sizi de tanidim. Guzel hanimlarin resimlerini yapiyorsun, gecebilirsiniz' der.
Sira Tayyip Erdogan'a gelince,
Erdogan, 'Ne kimligi, artistlik yapma lann!' der. Bekci bu kez, 'Tamam Basbakanim. Kimlik gostermenize gerek yok bu beyaniniz yeter.'

0 comments: