Komik Fıkralar

gülümseyebilmek için...

Görsün

Posted by muTLu

Sokakta dolaşırken yanıma pasaklı, pejmürde görünüşlü, muhtemelen evsiz bir bayan yaklaştı ve akşam yemeği için bir kaç dolar vermemi istedi.
Cüzdanımdan 10 dolar çıkardım ve sordum:
— Eğer bu parayı sana verirsem, bununla
akşam yemeği yerine şarap alır mısın?
— Hayır, yıllar önce içkiyi bıraktım.
— Bu parayla yiyecek almak yerine alış verişe
gider misin?
— Hayır, alış veriş için boş zamanım yok. Tüm zamanımı yaşamda kalmak için harcıyorum.
— Bu parayı yiyecek almak yerine güzellik salonunda harcamaya ne dersin?
— Deli misin, 20 yıldır saçlarımı yaptırmıyorum.
— Pekâlâ. Sana bu parayı vermeyeceğim. Onun yerine seni, kocamla birlikte akşam
yemeğine restorana götüreceğim.
Evsiz bayan çok şaşırdı;
— Bunu yaptığın için kocan sana kızmaz mı? Çok kirliyim ve muhtemelen iğrenç
kokuyorum.
— Sorun değil. Önemli olan; kocamın alışverişten, kuaförden ve şaraptan vazgeçen
kadınların neye benzeyeceğini görmesi.

0 comments: