Komik Fıkralar

gülümseyebilmek için...

Konuşan Kurbağa

Posted by muTLu

Adamin biri, yolda karsidan karsiya geçerken, yol kenarinda duran bir kurbaga adama seslenmis:
- Hey, arkadas. Ben çok güzel bir prensesim. Beni öpersen yine prenses olacagim. O zaman herkese "Bu cesur adam beni kurtardi" derim. demis. Adam, kurbagayi eline almis, gülümsemis ve cebine koyduktan sonra yoluna devam etmis. Bir süre sonra yolun kenarina çömelmis, cebinden kurbagayi çikarip avcunun içinde tutarken, kurbaga adama:
- Inan bana, ben gerçekten çok güzel bir prensesim. Beni öpersen, seninle bir günümü beraber geçiririm. demis, yalvararak. Adam, yine gülümsemis ve kurbagayi cebine koyup yoluna devam etmis. Bir süre sonra yine yol kenarinda durmus ve cebindeki kurbagayi çikarip onu seyretmeye baslamis. Kurbaga adama yalvaran bir sesle:
- Ne olur beni öp. Ben bir prenses olunca, söz veriyorum seninle bir yil beraber olacagim. Hem de ne istersen yaparim. demis. Adam yine gülümseyerek kurbagayi cebine koymus. Yoluna devam ederken kurbaga cebinden çigliklar atarak bagirmis:
- Be adam! Beni niye öpmüyorsun. Öpünce çok güzel bir prenses olacagim. Neden bana inanmiyorsun?
Bunun üzerine adam cebinden kurbagayi çikarip yüzüne yaklastirmis ve gülümseyerek:
- Ben bir bilgisayar programcisiyim. Bir kiz arkadasa ayiracak pek zamanim yok. Ama "konusan bir kurbaga" çok hos...

0 comments: