Komik Fıkralar

gülümseyebilmek için...

3 Sağlam Adres

Posted by muTLu

2 arkadaş yurumektedirler kilisenin onunden gecerken ikiliden biri der ki
ya ben gunah cıkarmalıyım cok buyuk gunah işledim kiliseye gideyim temizlenip arınıp geleyim
arkadası da bu durumu taktir eder ve bi guzel destekle yollar kiliseye
adam kiliseye girer ve kabinin içine oturur
papaz sorar
a-gunahın nedir evladım tanrıya seni affetmesi için yalvaracagım eminim ki seni affedecektir
b-papaz efendi ben zina yaptım
bunu duyan papaz sormaya baslar
a-bi eczacının karısı var ust sokakta oturuyolar adam surekli dukkanda onla mı işi pişirion
adam saskınlık içinde
b-yoo
a-hmmm...peki 2 sokak altta kumarbaz bi herif var evde durmaz onun karıyı mı seyediyon?
b-yok allah allah gunahı cıkar da gideyim
a-o zaman kesin su asagıda oturan ayyasın karıyı seyedion onun kafa hep guzel bişe de cakmaz
b-ya delimisin nesin ya gunah munah cıkarmıyom der ve cıkar
arkadası bunu gorunce sevinçle
c-artık arındın tertemizsin kardeşim der
bizimki ofkeyle ve peşine gelen pis sırıtışla
a-gunah munah cıkaramadım ama cok saglam 3 adres ogrendim

0 comments: