Komik Fıkralar

gülümseyebilmek için...

insan Kaynakları Müdürü

Posted by muTLu

Bir firmanin insan kaynaklari muduru vefat eder ve goge yukselir.
Kapida melek onu karsilar ve soyle der;
-Size bir sans verecegiz. 24 saat boyunca cehenneme ve 24 saat boyunca
da cennete gideceksiniz. hangisini daha cok severseniz sonsuza kadar
orada kalma sansiniz olacak.
Insan kaynaklari muduru bu fikri gereksiz bulur;
- Aslinda ben secimimi coktan yaptim. bu yola basvurmamiza gerek yok.
Ben cennete gitmek istiyorum.
Melek bunun imkansiz oldugunu soyler;
- Buranin da bazi kurallari var. bu nedenle dedigimi yapmaniz
gerekir.Sonra secim sizin.
Mudur caresiz kabul eder. bir asansore biner ve yerin yedi kat altina
iner. kapidan iceri girdiginde bir bakar ki, yemyesil bir golf
sahasinin uzerinde ve butun sevdigi arkadaslari orada. seytan bile cok
sevimli ve ona iyi davraniyor. Butun gun golf oynarlar, beraber yemek
yiyip, icki icerler. Mudur cok eglenir ve zamanin nasil gectigini
anlamaz. 24 saat dolunca asansorle yukari cikar ve cennetin kapisindan
iceri girer.
Cennet de guzel ama fazla sakin bir yerdir. butun gun bulutlarin
uzerinde arp calip sarki soyler. 24 saat dolunca tekrar melegin
karsisina cikar.
Melek sorar;
- Evet, karariniz nedir?
Mudur cevap verir;
- Bunu soyleyecegimi hic sanmazdim ama cehennemde daha iyi vakit
gecirdim, oraya gitmek istiyorum.
Bunun uzerine asansorle yerin yedi kat altina iner. bir de gorur ki
her yer cop dolu, pis koku sarmis etrafi. Dun cok eglendigi
arkadaslari da copleri topluyor.
Seytana sorar;
Dun burasi bir golf sahasiydi, yemek yedik, icki ictik. Bugun ne oldu, durum neden boyle?
Seytan cevap verir;
- Dun senle is gorusmesi yapiyorduk. Bugun seni ise aldik...

0 comments: